ساخت صندل طبی

آیا از ویژگی های استفاده از صندل طبی مطلع هستید؟ بهترین مرکز ساخت صندل طبی کجاست؟ قطعا می دانیدکه پاها نقش ستون نگهدارنده بدن را ایفا می کنند و به همین جهت حفظ سلامتی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که قصد دارید از بروز هر گونه آسیب به پا جلوگیری نمایید، با ما در این مطلب از کاویان طب همراه باشید تا ضمن شرح اهمیت استفاده از این صندل ها، نحوه ساخت و قیمت آن را شرح دهیم. 

مجموعه تخصصی ارتز و پروتز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

ساخت صندل طبی

استفاده از صندل طبی چه مزیت هایی دارد؟ 

صندل های طبی ساخته شده در کلینیک ها ارتوپدی، تفاوت بسیاری با صندل های موجود در بازار و مغازه ها دارند که در این بخش قصد داریم به شرح مزیت صندل های طبی ساخته شده در کلینیک های ارتوپدی بپردازیم. 

رعایت اصول پزشکی در ساخت

اولین مزیت صندل های طبی، رعایت اصول و تکنولوژی های پزشکی به هنگام ساخت می باشد. از آن جایی که این صندل ها مطابق با اصول ارگونومیک طراحی می شوند، به هنگام راه رفتن با آن ها، فرد احساس راحتی زیادی خواهد کرد. شایان به ذکر است که تمامی نکات رعایت شده در حین ساخت کفی، در ساخت این صندل ها نیز به کار گرفته می شود. 

پشتیبانی از پا 

بسیاری از افراد با شنیدن نام صندل تصور می کنند که صندل ها موجب ناراحتی در پا شده، این در حالی است که صندل های طبی در کنار خواص درمانی متعددی که دارند به خوبی از پا پشتیبانی می کنند.

کاهش دهنده درد

یکی از مزیت های صندل های طبی کاهش درد نواحی مختلف پا از جمله مچ پاشنه و کف پا می باشد. تمرکز تکنولوژی به کار رفته در ساخت صندل طبی، کاهش فشار بر روی نقاط فشاری پا می باشد و کمک شایانی به کاهش درد در پا به هنگام راه رفتن می کند. کاهش تورم و خستگی پا، پوشش قوس کف پا و راحتی و سبکی را می توان از دیگر مزیت صندل طبی داشت.

صندل های طبی به کدام بیماران توصیه می شود؟

پس از آن که به شرح نحوه ساخت صندل طبی و معرفی بهترین مرکز ساخت صندل طبی بپردازیم، قصد داریم آن دسته از بیمارانی که بیشتر از سایر افراد به صندل طبی نیاز دارند را معرفی کردیم تا به کمک صندل های طبی، علائم بیماریشان بهبود یابد.

افراد دچار انگشت چکشی 

انگشت چکشی یکی از عارضه های جسمانی در ناحیه انگشت پا بوده که در پی ابتلا به آن انگشت خم شده و راه رفتن را برای فرد دشوار می کند. آرتروز، پوشیدن کفش های تنگ، وارد شدن ضربه به انگشت و وراثت از جمله علل ایجاد این عارضه می باشد که افراد را ناچار به درمان می کند. در صورتی که به عارضه انگشت چکشی دچار شده اید، می توانید با مراجعه به بهترین مرکز ساخت صندل طبی در تهران، اقدام به تهیه این صندل های طبی نمایید تا از بروز عوارض بیشتر پیشگیری شده و بهبودی هر چه سریع تر حاصل شود.   

افراد مبتلا به فاشئیت کف پا

فاشئیت کف پا از دیگر عارضه هایی می باشد که بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. فاشئیت پلانتار یا خارپاشنه عارضه ای است که عوامل مختلفی از قبیل پوشیدن صندل ها و کفش های غیر استاندارد، چاقی و اضافه وزن، ایستادن به مدت طولانی، افزایش وزن و آرتریت در ایجاد آن دخیل بوده و علائمی نظیر درد، التهاب و تورم را به همراه خواهد داشت.

به جهت پیشگیری از بروز مجدد این عارضه پس از درمان، تهیه و استفاده از صندل های طبی توصیه می شود. شایان به ذکر است که همه افراد می توانند از مزایای متعدد این کفی ها بهره مند شوند و به کاهش مشکلات و بسیاری از بیماری های پا کمک نمایند.

فرآیند ساخت صندل طبی در بهترین مرکز ساخت صندل طبی 

همان گونه که پیش از این گفته شد جهت ساخت صندل طبی در مراکز ارتوپدی معتبر، اصول پزشکی به کار برده خواهد شد که این امر سبب شده است که مراجعین با آسودگی خاطر اقدام به تهیه صندل طبی جهت بهبود عارضه ایجاد شده در پا نمایند. در کلینیک کاویان طب پیش از ساخت صندل طبی در صورت نیاز اسکن کف پا انجام می شود و نتایج حاصل از اسکن در ساخت صندل طبی به کار برده خواهد شد. اما به طور کلی مراحل ساخت کفی طبی به شرح زیر می باشد: 

  • تشکیل پرونده جهت ساخت صندل طبی توسط دستیار فنی 
  • معاینه و ارزیابی توسط متخصصین 
  • قالب گیری، اسکن و یا اندازه گیری پا 
  • انتخاب مد و رنگ صندل توسط مراجعین به کمک مشاورین کلینیک‌
  • ارجاع پرونده به مسئول ساخت صندل 
  • نظارت در مراحل ساخت توسط مسئول فنی طبق ارزیابی های صورت گرفته 
  • پرو صندل و سپس رفع اشکالات احتمالی 
  • تحویل صندل و ارائه توصیه های لازم توسط مسئول فنی 

در بهترین مرکز ساخت کفی طبی، کدام صندل های طبی را می توان تهیه کرد؟

اکنون که با مزیت صندل طبی، نحوه و فرآیند ساخت صندل های طبی آشنا شدید، قصد داریم به معرفی انواع صندل های طبی ساخته شده در کلینیک های ارتوپدی بپردازیم. همان طور که می دانید صندل ها انواع مختلفی داشته و بر اساس جنس و کاربرد تقسیم بندی می شوند.

شایان به ذکر است که در کلینیک کاویان طب که از بهترین مرکز ساخت صندل طبی می باشد، می توان انواع صندل های طبی را بر اساس عارضه ایجاد شده در پا و نیاز خود تهیه نمایید. پس در این رابطه نگرانی نداشته و با آسودگی خاطر صندل طبی را به این کلینیک سفارش دهید. در زیر برخی از صندل های طبی بر اساس کاربرد را شرح خواهیم داد: 

صندل های راحتی 

از آن جایی که برخی از افراد روزانه ساعات زیادی را ناچار به ایستادن روی پا هستند، به جهت ایجاد راحتی در پا به دنبال کفش یا صندلی مناسب می گردند. استفاده از صندل های راحتی، ضمن ایجاد راحتی پا در هنگام راه رفتن از ایجاد فشار به پا نیز جلوگیری می کند. 

صندل های دیابتی

یکی از چالش ها و مشکلاتی که افراد دیابتی با آن دست و پنجه نرم می کنند، ایجاد حساسیت در پاها به دلیل کاهش خونرسانی می باشد. به همین جهت این بیماران ملزم به مراقبت از پای خود می باشند. خوشبختانه امروزه با تهیه کفش و صندل های طبی، می توان از پاهای افراد دیابتی در برابر هر گونه آسیب دیدگی و مشکل محافظت نمود. 

صندل های قوس دار 

متاسفانه یکی از مشکلات صندل های معمولی، عدم توجه به کف پا و قوس پا می باشد، به همین جهت با تهیه صندل های طبی قوس دار، می توان به خوبی از قوس کف پا پشتیبانی کرد و شرایط ایده آلی را برای پا در زمان راه رفتن فراهم نمود. 

با بهترین مرکز ساخت صندل طبی آشنا شوید

از آن جایی که پاها نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کنند و بروز هر گونه مشکل در پا بر سایر نقاط بدن نیز اثر خواهد گذاشت، به هنگام خرید کفش یا صندل باید از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار بود. پوشیدن کفش و صندل های نامرغوب ضمن تشدید عارضه های موجود در پا، سبب ایجاد مشکلات جدیدی نیز خواهند شد. به همین جهت تهیه صندل طبی از کلینیک های معتبر ارتوپدی، بسیار توصیه می شود.

یکی از بهترین این کلینیک ها، کلینیک کاویان طب می باشد که در طراحی و ساخت صندل طبی، اصول پزشکی و ارگونومیک را مد نظر قرار داده و و کفی صندل ها کاملا مطابق با پای شما ارائه می شوند. پس اگر به سلامت پاهای خود اهمیت می دهید، می توانید صندل طبی مد نظر را از این کلینیک تهیه نمایید. 

ساخت صندل طبی

هزینه ساخت صندل طبی 

موضوع مهم دیگری که در رابطه با صندل های طبی باید شرح داده شود، هزینه ساخت صندل طبی می باشد. قطعا هزینه ساخت صندل پا نسبت به صندل های معمولی بیشتر بوده و همچنین صندل های طبی درمانی، نسبت به صندل های طبی غیر درمانی هزینه های بیشتری را در بر خواهند گرفت. بنابراین نسبت به بیماری و شرایط بیمار، صندل های متفاوتی طراحی و تولید می شود که قیمت آن برای هر فرد به دلیل شرایط متفاوت، متغییر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید از مشاورین کلینیک کاویان طب از طریق شماره 91008881-021 کمک بگیرید.

استانداردهای ساخت صندل طبی در کلینیک های ارتوپدی

ساخت صندل طبی بر اساس ساختار پا را می توان از مهم ترین اصول رعایت شده در ساخت صندل های طبی در کلینیک های معتبر ارتوپدی مانند کلینیک کاویان طب دانست که به این جهت در کلینیک کاویان طب از جدیدترین و به روزترین دستگاه اسکن استفاده می شود. متخصصین این مجموعه با توجه به تصاویر حاصله از ساخت صندل، بهترین و مناسب ترین صندل را طراحی و تولید می کنند.

مجموعه تخصصی ارتز و پروتز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

نتیجه نهایی

هدف از ارائه این مطلب بهبود وضعیت و سلامت پا به کمک صندل های طبی ساخته شده در کلینیک های ارتوپدی معتبر نظیر کلینیک کاویان طب بود. امیدواریم که با خواندن این مطلب و آگاهی از مزیت های صندل های طبی، سلامت پاهای خود در الویت قرار داده و اقدام به تهیه بهترین صندل طبی نمایید و سلامت را به پاهای خود هدیه دهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *