تابستان و سلامت با خرید صندل های طبی مردانه و پسرانه

آیا به سلامت پاهایتان اهمیت می دهید؟ تا به حال از صندل های طبی استفاده کرده اید؟ استفاده از صندل های طبی پسرانه چه مزیت هایی دارد؟ دمپایی طبی مردانه با کیفیت و استاندارد را چگونه می توان تهیه کرد؟ در این مطلب علاوه بر پاسخ به تمامی پرسش های بالا به بررسی صندل های طبی مردانه و  پسرانه خواهیم پرداخت تا با تهیه آن ها به رفع مشکلات پاهایتان بپردازید. اکثر پزشکان بر این باورند که صندل های معمولی و غیر استاندارد موجب بروز برخی مشکلات و آسیب در پاها می شوند و از آن جایی که سلامت پاها بر سلامت کل بدن موثر است، باید از آن ها محافظت کرده و به آن ها توجه ویژه ای کرد. یکی از راه های محافظت از پاها استفاده از صندل طبی پسرانه می باشد. طراحی دمپایی طبی مردانه به گونه ای است که علاوه بر حفاظت از پا، باعث راحتی در فرد نیز می شود. صندل های طبی مزایای بسیاری داشته که در این مطلب به شرح آن ها خواهیم پرداخت. پس با ما در ادامه همراه باشید.

مجموعه تخصصی ارتوز و پروتز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

کاربرد صندل طبی مردانه

کاربردهای صندل و دمپایی طبی

به هنگام استفاده از صندل های غیر طبی، پاها هم سطح زمین قرار گرفته و زانو، کمر و قوزک پا فشار زیادی را متحمل می شوند. صندل های غیر طبی و نامناسب، پاهای فرد را مستعد درد کرده و منجر به آسیب های متعدد می شوند. نکته حائز اهمیت در خصوص صندل های طبی، بهبود نحوه راه رفتن و قرار گیری قوزک پا در وضعیت مناسب و صحیح می باشد. لازم به ذکر است که می توانید صندل طبی پسرانه را در مدل های مختلف و مطابق با ساختار پا سفارش داده و تهیه نمایید. این صندل ها کاربردهای درمانی بسیاری داشته که در زیر به ذکر آن ها خواهیم پرداخت:

  1. درمان کننده التهاب فاسیای کف پا 
  2. کمک به درمان خار پاشنه 
  3. از بین برنده میخچه و پینه پا 
  4. رفع کننده درد زیر پنجه
  5. کمک کننده به درمان سفتی و درد شست پا 
  6. رفع کننده تورم عصب 
  7. درمان آرتروز زانو
  8. کاهش مشکلات صافی کف پا 
  9. کمک به تکیه دادن بر بخش داخلی پا

مهم ترین نکته جهت درمان و رفع بیماری و مشکلات ذکر شده، استفاده از یک صندل استاندارد، راحت و مناسب است که در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تا صندل طبی پسرانه و مردانه را تهیه نمایید. اکثریت افراد به هنگام خرید دمپایی طبی عواملی نظیر زیبایی، شکل ظاهری، قیمت و دوام را در نظر می گیرند. اگر چه توجه به این عوامل در هنگام خرید صندل طبی ضروری است، اما باید نوع پوست و فرم بدن و پا را نیز مورد توجه قرار داد، زیرا فرم و شکل پاهای افراد با هم متفاوت بوده و باید متناسب با فرم پاهای افراد، دمپایی های طبی را طراحی و تولید کرد. همچنین قوس پا در طراحی صندل ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مزایای صندل های طبی نسبت به صندل های معمولی

یکی از اساسی ترین تفاوت های صندل طبی نسبت به صندل معمولی، زیره و کفی صندل ها می باشد. دمپایی های طبی با پر کردن گودی پای فرد موجب احساس راحتی در پا به هنگام راه رفتن می شوند. همان طور که گفته شد با استفاده از صندل های طبی بیماری هایی نظیر پا درد، خار پاشنه، کمر درد و زانو درد تا حد زیادی درمان و برطرف خواهد شد. البته در تهیه صندل طبی نیز باید دقت کرد، زیرا همه صندل های طبی این قابلیت را نداشته و باید زیره و کفی خاصی داشته باشند. یکی دیگر از مزیت های صندل طبی نسبت به سایر صندل ها اصلاح وضعیت پا است، زیرا این صندل ها موجب تطابق بیشتر پاها با اندام های تحتانی بدن می شوند. کاهش فشارهای وارد شده بر زانوها، کمر و مچ پاها از دیگر مزیت هایی است که می توان در هنگام استفاده از صندل های طبی نام برد. صندل های طبی حرکات شما به هنگام راه رفتن را کنترل کرده و موجب جلوگیری از پرونیشن پا می شود. در هنگام راه رفتن با دمپایی طبی مردانه، پاها نقش یک تکیه گاه محکم را برای بدن ایفا می کنند و به قرار گیری بدن در حالت مناسب و تراز کمک خواهند کرد. با توجه به موارد گفته شده، اگر به سلامت پاهای خود اهمیت می دهید، تهیه صندل های طبی را فراموش نکنید.

انواع صندل های طبی پسرانه از نظر درمان بیماری ها

صندل طبی از نظر کارایی در درمان بیماری ها به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

صندل طبی برای پاهای قوس دار

یکی از مشکلاتی که برخی از آقایان و بانوان با آن مواجه اند، مشکل صافی کف پا می باشد که این مسئله گاهی از بدو تولد یا به صورت ارثی در فرد ایجاد می شود و یا این که به دلایلی نظیر استفاده از صندل ها و کفش های غیر استاندارد و نامناسب، ایستادن با کفش ها و صندل های پاشنه بلند به مدت طولانی و گرفتگی شدید در عضلات پا در فرد ظاهر می شود و مشکلات متعددی را برای وی ایجاد می کند. به افراد مواجه شده با این مشکلات معمولا استفاده از صندل های طبی برای کاهش فشار بر قسمت قوس پا توصیه می شود. کلینیک ها و مراکز موجود در این زمینه اقدام به طراحی دمپایی های طبی برای افراد دچار این مشکل می کنند تا با پوشش دادن قسمت های قوس و پاشنه پا، فشار کمی به پا وارد شود و فرد به راحتی راه برود.

صندل طبی برای بیماران دیابتی

یکی از مشکلاتی که افراد دیابتی با  آن مواجه اند، کاهش جریان خون در پاها و حساس بودن پای این بیماران نسبت به سایر افراد می باشد. همچنین گاهی افراد دیابتی به زخم و تاول در پا دچار می شوند. بنابراین ضروری است که این افراد در محافظت از پاهای خود بکوشند. جهت حفاظت و مراقبت از پای این بیماران دمپایی های طبی مردانه و زنانه طراحی شده مخصوص دیابت توصیه می شود تا علاوه بر راحتی پاها در این صندل ها، راه رفتن نیز تسهیل شود. یکی از ویژگی های بارز این صندل ها نسبت به سایر صندل های طبی جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل صندل می باشد که این امر موجب به حداقل رساندن آسیب در پاها می شود. نکته لازم به ذکر در خصوص این صندل ها، بدون درز بودن آن است، زیرا که التهابات پوستی را به حداقل خواهد رساند. در همین راستا افرادی که مستعد خطرات ناشی از پای دیابتی هستند، می توانند پس از مشورت با پزشک و در صورت صلاحدید ایشان از صندل طبی استفاده نمایند.

صندل طبی برای درمان خار پاشنه

عوامل بسیاری نظیر ورزش های سنگین، داشتن اضافه وزن، دویدن بیش از حد و شکل دادن عضلات ساق پا می تواند منجر به ایجاد خار پاشنه شود که معمولا پزشکان برای رفع این مشکل صندل های طبی خار پاشنه را توصیه می کنند. از آن جایی که این صندل ها دارای زیره سیلیکونی و کفی مخصوص خار پاشنه است، به درمان قطعی آن کمک خواهند کرد. شایان به ذکر است که جهت درمان خار پاشنه نمی توان از هر صندل طبی استفاده نمود بلکه صندل باید دارای پد مخصوص خار پاشنه باشد تا بیماری شما درمان شود. در صورتی که به هر یک از دمپایی های طبی گفته شده نیاز دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک کاویان طب و پس از مشاوره رایگان با پشتیبانان ما، بهترین و مناسب ترین دمپایی طبی مردانه را تهیه نمایید.

ویژگی های صندل طبی مردانه و پسرانه 

در این بخش قصد داریم به ویژگی های صندل طبی مردانه بپردازیم تا هر چه بیشتر با این صندل ها آشنا شده و به هنگام خرید و سفارش دچار تردید نشوید.

  • از آن جایی که بسیاری از آقایان در محل کار خود ناچار به ایستادن برای مدت طولانی هستند، می توانند با استفاده از دمپایی طبی مردانه از خستگی پاهای خود کاسته و به سلامت آن ها کمک نمایند.
  • در صورتی که صندل های طبی را از جنس چرم سفارش دهید، می توانید به مدت طولانی از آن ها استفاده نمایید، زیرا صندل های طبی چرم با دوام بوده و عمر بالایی دارند.
  • طراحی زیره این صندل ها به گونه ای است که مانع از بوی بد پا و عرق کردن می شود حتی در صورت استفاده طولانی مدت.
  • استفاده از این صندل ها به آقایانی که با مشکلات کمر درد، زانو و پا درد دست و پنجه نرم می کنند توصیه می شود، زیرا این صندل های طبی به کاهش مشکلات و رفع درد در این افراد کمک خواهند کرد.
  • معمولا راحتی دمپایی برای آقایان از اهمیت بالایی برخوردار بوده که خوشبختانه این صندل ها بسیار سبک و راحت می باشند.

انتخاب صندل طبی خوب و مناسب

در هنگام تهیه دمپایی های طبی باید نکاتی را مد نظر قرار داد که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • استفاده از صندل های طبی با کفی غیر منعطف، ضخیم و سفت، علاوه بر محافظت از پا، جلوگیری کننده از آسیب دیدگی و درد پا می باشد.
  • به دلیل این که در هوای مرطوب و گرم ممکن است پا دچار تورم شود، باید صندل های طبی را کمی بزرگ تر از صندل های معمولی انتخاب کرد.
  • از آن جایی که صندل های طبی بندی قابل تنظیم می باشند و می توان آن را مطابق با پا تنظیم نمود، گزینه مناسب تری هستند.
  • صندل های دارای بند پپاشنه با کاهش فشار مکانیکی بر روی مفاصل و تاندون موجب احساس راحتی بیشتر در بیمار می شوند.
  • افرادی که دچار خار پاشنه شده اند باید کفش های دارای قوس مناسب را مورد استفاده قرار دهند.

به هنگام خرید دمپایی طبی مورد نیاز خود از راحت بودن آن مطمئن شوید، به این ترتیب که یک ساعت در روز اول، دو ساعت در روز دوم و سه ساعت در روز سوم از آن استفاده نماییدتا از راحتی آن اطمینان حاصل کنید. این فرآیند از ایجاد دردهای جدید پپیشگیری کرده و شما قادر خواهید بود بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمایید.

خرید و سفارش صندل طبی

بارها مشاهده شده که افراد پس از مراجعه به برخی فروشگاه ها و تهیه صندل های طبی، متوجه شده اند که صندل طبی نبوده یا از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و یا مناسب مشکل فرد نبوده است. به همین جهت توصیه می شود برای خرید صندل طبی پسرانه و مردانه به مراکز و کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک ها در زمینه تولید صندل و کفش های طبی، کلینیک کاویان می باشد. این کلینیک با برخورداری از کادری مجرب و به روزترین تجهیزات، بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه می دهد. پس با اطمینان خاطر به کلینیک کاویان طب مراجعه کرده و صندل های طبی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نتیجه نهایی

ما در این مطلب تلاش کردیم شما را با انواع دمپایی طبی مردانه آشنا کنیم تا در حفظ سلامتی پاهای خود بکوشید و یا در صورت داشتن بیماری های پا، آن ها را درمان و رفع کنید. لذا در صورتی که از بیماری هایی مانند کمر درد، دیابت، خارپاشنه، زانو درد و … رنج می برید با مراجعه به کلینیک کاویان طب و تهیه صندل طبی مناسب، بیماری خود را درمان کرده و به اصلاح راه رفتن خود کمک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *