مرکز ساخت کفش طبی

ویژگی های یک کفش طبی چیست؟ برای سفارش کفش ارتوپدی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به این پرسش ها پاسخ دهیم. 

اکثر افراد تصور می کنند که کفش های طبی، کفش هایی با ظاهر ساده و دارای قوس موجود در بازار می باشند، در صورتی که کفش های طبی را می توان در انواع و برندهای مختلفی از مراکز سفارش کفش طبی تهیه نمود یا نسبت به مشکل پا، آن ها را سفارش داد. 

مرکز تخصصی ساخت کفش طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

مرکز ساخت کفش طبی

کفش طبی ارتوپدی چیست؟ 

کفش های طبی با هدف ایجاد راحتی بالا برای پا، حمایت از کف پا و رفع ناهنجاری های موجود در پا در کلینیک های ارتوپدی طراحی و تولید می شوند.

با وجود این که می توان کفش های طبی را از مراکز فروش کفش تهیه کرد، اما آن کفش ها تنها در پا احساس راحتی می کنند ولی از مشکل پای شما حمایت نخواهند کرد. بنابراین در صورتی که در پای خود دچار مشکلاتی از قبیل زانو پرانتزی، کف پای صاف، خار پاشنه و … هستید با ما در ادامه همراه باشید.

انواع کفش طبی ارتوپدی

کفش های طبی در انواع مختلفی وجود دارند که در زیر به معرفی برخی از آن ها پرداخته ایم: 

کفش های پهن 

پوشیدن کفش های تنگ، موجب وارد آمدن فشار زیادی به انگشتان شده که این امر منجر به ایجاد پینه و تاول در پا خواهد شد و گاها درد و ناراحتی را ایجاد خواهد کرد. بنابراین به جهت پیشگیری از عوارض گفته شده، می توان کفش های پهن طبی را جایگزین این دسته از کفش ها کرد. 

کفش هایی با پاشنه قوی 

حتما شما نیز افرادی را دیده اید که به طور مکرر زمین می خورند و از تعادل کمی به هنگام راه رفتن برخوردار هستند. بهترین کفش طبی برای این دسته از افراد، کفش هایی با پاشنه قوی جهت افزایش تعادل می باشد. شایان به ذکر است که این کفش ها را باید به مرکز ساخت کفش طبی سفارش داد تا نسبت به وضعیت پای شما، بهترین کفش طبی طراحی و تولید شود. 

زبانه ضربه گیر

بیمارانی که دچار پینه پا هستند، می توانند با تهیه کفش های دارای زبانه ضربه گیر، فشار روی پا را به میزان زیادی کاهش دهند. 

کفش های قوس دار

کفش های قوس دار مناسب آن دسته از افرادی است که دارای کف پای صاف یا کف پا با قوس کم هستند. ایجاد ثبات لازم در پیاده روی و کاهش درد و ناراحتی از مزایای این دسته از کفش ها می باشند. 

مزایای کفش ارتوپدی

از آن جایی که پاها بنیاد بدن به حساب می آیند، ایجاد هر گونه مشکل در آن، بر سلامت کل بدن تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین به کمک کفش های طبی می توان بسیاری از مشکلات پا را برطرف نمود و به سلامت آن ها کمک کرد. به طور کلی از مزایای کفش طبی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

محافظت از پا 

عارضه هایی از قبیل کف پای صاف و پلانتار فاشئیت ممکن است در اثر عدم محافظت کافی از پا بروز کنند که در پی مواجه شدن با آن ها، فرد با عوارضی نظیر محدودیت در حرکت و درد و ناراحتی مواجه خواهد شد.

کفش های طبی ضمن محافظت از قوس کف پا، به خوبی از ساختار پا محافظت خواهند کرد. از دیگر مزایای این کفش ها می توان به کاهش درد و برطرف نمودن مشکلات مرتبط با توازن پا اشاره نمود. 

افزایش جریان خون 

بیماران نوروپاتی دیابتی قادر به احساس درد در پاها نبوده که این امر فرد را با مشکلات بسیاری مواجه خواهد کرد. در نتیجه به جهت بهبود جریان خون، می توان کفش های طبی که دارای فضای کافی برای پا می باشند را تهیه کرد. کمک به حفظ سلامت پا و کاهش دردهای عصبی از مزایای این کفش های طبی می باشند. 

بهبود توانایی حرکتی

افراد مبتلا به پا درد، معمولا با کاهش توانایی حرکتی مواجه خواهند شد. عوامل متعددی از قبیل بونیون، پلانتار فاشئیت، خار پاشنه، کف پای صاف و انگشت چکشی نیز می توانند منجر به محدودیت حرکتی و درد به هنگام راه رفتن شوند که این دسته از افراد نیز به جهت رفع مشکلات مربوط به پا و بهبود کیفیت زندگی می توانند با مراجعه به بهترین مرکز سفارش کفش طبی، کفش مورد نیاز خود را تهیه نمایند. 

کاهش پا درد 

از آن جایی که افراد مدت زمان زیادی را در طول روز صرف راه رفتن می کنند، پوشیدن کفش های نامناسب سبب تشدید پا درد خواهد شد. بهترین راه جهت حفاظت از پا و کاهش درد آن ها، پوشیدن کفش های طبی می باشد. کفش های طبی با داشتن فضای مناسب در ناحیه پنجه پا، ضمن جلوگیری از فشرده شدن بیش از حد انگشتان، راحتی لازم را برای پای فرد مهیا می کنند. 

بهبود عارضه های موجود در پا 

ناهمراستایی یا عارضه های مرتبط با قوس کف پا، از جمله مشکلات شایعی هستند که افراد با آن مواجه اند. عدم درمان این مشکلات، درد و آسیب دیدگی های بلند مدت را ایجاد خواهد کرد. می توان با تهیه کفش های طبی و مناسب از مرکز سفارش کفش طبی معتبر به بهبود مشکلات ذکر شده و پیشگیری از آسیب دیدگی بیشتر کمک نمود. 

کفش طبی ارتوپدی مناسب چه افرادی است؟ 

به طور کلی همه افراد می توانند با استفاده از کفش های طبی به حفظ سلامت پاها و کل بدن کمک نمایند و از بروز بسیاری از مشکلات پا پیشگیری کنند. در ادامه افرادی را معرفی خواهیم کرد که در الویت بهره بردن از فواید کفش طبی هستند: 

  • افرادی با کف پای صاف 
  • افراد دچار درد دائمی در ناحیه پاها 
  • افراد دچار صدمه و آسیب از زانو به پایین 
  • افراد مبتلا به برخی از بیماری های پزشکی 
  • افرادی که فاقد وضعیت بدنی مناسب می باشند 
  • ورزشکاران حرفه ای 
  • افراد مبتلا به کمر درد 

تهیه کفش های طبی حس لذت و آرامش را به هنگام راه رفتن در فرد ایجاد می کند. بنابراین به آن دسته از افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند، تهیه این کفش ها را توصیه می کنیم. اگر چه قیمت کفش های طبی بیشتر از کفش های معمولی می باشند، اما در مقایسه با مزایای متعدد آن، ارزش خرید بالایی دارند. 

ویژگی بهترین کفش طبی ارتوپدی

همان گونه که در بالا ذکر شد، کفش های طبی را می توان هم به صورت آماده در مراکز خرید و هم به صورت سفارشی در مراکز سفارش کفش طبی تهیه نمود، اما باید بدانید که ممکن است کفش های طبی موجود در بازار مناسب پای شما نباشند.

بنابراین بهتر است که این کفش ها را به مرکز سفارش کفش طبی سفارش دهید تا متناسب با نیاز و مشکل پای شما، این کفش ها با کیفیت بالا طراحی و تولید شوند. ویژگی کفش های طبی ساخته شده در مراکز ارتوپدی عبارتند از: 

سبک بودن 

از مهم ترین ویژگی های کفش های طبی، می توان به سبک بودن آن ها اشاره کرد. کفش های طبی سبک به دلیل آن که موجب وارد کردن فشار و نیروی مازاد به پا نمی شوند، از خستگی پا به هنگام راه رفتن نیز جلوگیری خواهند کرد. 

استحکام بالا 

به دلیل آن که در مراکز سفارش کفش طبی معتبر از متریال با کیفیتی استفاده می شود، این کفش ها مستحکم بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. بنابراین می توان آن ها را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. 

پیشگیری از عرق کردن پا 

کفش های طبی با فراهم کردن فضای کافی برای تنفس پاها، تعریق را کاهش داده و از ایجاد بوی بد و بیماری های قارچی و عفونی پیشگیری می کند. 

مرکز ساخت کفش طبی

قیمت کفش ارتوپدی چقدر است؟

قطعا با مطالعه این مطلب شما نیز مایل به سفارش این کفش ها می باشید و اولین پرسشی که با آن مواجه می شوید، قیمت این کفش های طبی می باشد.

به دلیل این که کفش های طبی ساخته شده در مراکز ارتوپدی فنی، نسبت به وضعیت پای شما طراحی و تولید می شوند، قیمت های متفاوتی را در بر خواهند گرفت، همچنین عواملی نظیر متریال به کار برده شده در کفش، مرکز سفارش کفش طبی و تجهیزات کلینیک ارتوپدی نیز در تعیین قیمت نهایی کفش دخیل هستند. در صورتی که در این باره با پرسش مواجه شده اید، می توانید با کارشناسان کلینیک کاویان طب از طریق شماره 91008881-021 در ارتباط باشید. 

بهترین مرکز سفارش کفش ارتوپدی کجاست؟ 

اکر به دنبال بهترین مرکز سفارش کفش طبی جهت تهیه کفش متناسب با مشکل پای خود می باشید، ما به شما کلینیک کاویان طب را توصیه می کنیم. کفش های طبی تولید شده در این کلینیک ها از متریال بسیار باکیفیتی طراحی و تولید شده و از پاها به خوبی محافظت خواهند کرد.

بنابراین بدون هیچ نگرانی کفش طبی مورد نیاز خود را به این کلینیک سفارش دهید و با آسودگی خاطر و بدون هیچ درد و ناراحتی با این کفش ها پیاده روی کرده و به امور روزمره خود بپردازید. 

نتیجه نهایی 

راه رفتن با کفش نامناسب منجر به ایجاد فشار زیاد در پا خواهد شد، خصوصا اگر پاها دچار عارضه هایی از قبیل کف پای صاف، پینه و … باشد. کمر درد و پا درد از جمله مشکلاتی است که در پی استفاده از کفش های نامناسب در پا ایجاد می شود که به جهت جلوگیری از آن ها، می توان این کفش های طبی را از مراکز سفارش کفش طبی نظیر کلنیک کاویان طب سفارش داد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *