پروتز زانو آمریکایی

آیا پزشک عمل تعویض مفصل زانو را به شما توصیه کرده است؟ به دنبال بهترین پروتز زانو هستید؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن شرح جراحی تعویض مفصل زانو به شما یکی از بهترین پروتزهای زانو که پروتز زانو آمریکایی می باشد را معرفی کنیم.

پروتز زانو آمریکایی

پروتز زانو چیست؟ 

پیش از هر چیز قصد داریم به شرح پروتز زانو مصنوعی و دلیل استفاده از آن ها بپردازیم. آسیب دیدگی شدید زانو به دلایلی از قبیل آرتروز، روماتیسم مفصلی، پوکی استخوان و … سبب ایجاد درد شدید و محدودیت های حرکتی شده که به کمک روش جراحی مفصل زانو و تعویض آن با پروتز زانو می توان به کاهش درد ناشی از این عارضه و عوارض آن کمک نمود.

با جراحی تعویض مفصل زانو آشنا شوید

قبل از شرح پروتز زانو آمریکایی، به صورت مختصر جراحی تعویض مفصل را شرح خواهیم داد. تصادف، مشکلات مادرزادی، بالا رفتن سن، بیماری های عفونی و … از جمله عواملی است که آسیب دیدگی شدید مفاصل زانو را به همراه داشته باشد که در این شرایط گاها پزشک جراحی تعویض مفصل زانو را تجویز خواهد کرد.

پروتزهای به کار برده شده در طی این جراحی خصوصا پروتز زانو آمریکایی مشابه مفاصل زانو بوده و عملکردهای حرکتی بیمار را باز خواهد گرداند. 

برندهای پروتز زانو آمریکایی 

انتخاب پروتز زانو با کیفیت بسیار بالا، نقش مهمی  در نتیجه نهایی جراحی ایفا خواهد کرد. بنابراین شناخت این برندها به شما در این زمینه کمک شایانی کرده که در این بخش آن ها را شرح خواهیم داد. برندهای ذکر شده در زیر اکثرا توسط کمپانی های آمریکایی طراحی و تولید شده اند و همگی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشند.

برند استرایکر 

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات ارتوپدی، برند استرایکر می باشد که یک برند آمریکایی بوده و در ساخت پروتزهای زانو به روزترین تکنولوژی های روز دنیا را به کار می گیرد. بنابراین در صورتی که قصد جراحی تعویض مفصل زانو را دارید، می توانید این پروتز زانو آمریکایی را از کلینیک های معتبر ارتوپدی تهیه نمایبد و سلامت را به زانوهای خود هدیه دهید. 

برند دپوی 

از دیگر برندهای معتبر و با کیفیت پروتز زانو می توان برند دپوی را نام برد که محصولات ارتوپدی و ستون فقرات را طراحی و تولید کرده و آن ها را به سراسر دنیا صادر می کند. طبق نتایج به دست آمده، استفاده از محصولات این برند نقش مهمی را در باز توانی حرکات ستون فقرات از جمله زانو را ایفا کرده است.

این شرکت با تاریخچه قدیمی و سابقه 100 ساله خود در زمینه ایمپلنت و پروتزهای ستون فقرات و بازسازی مفاصل، به یکی از بهترین برندهای آمریکایی در این زمینه تبدیل شده است. 

برند زیمر بیومت

از دیگر برندهای پرطرفدار آمریکایی در زمینه تولید پروتز مفاصل، می توان برند زیمر بیومت را معرفی کرد. شایان به ذکر است که این برند در سال های اخیر توانسته توانایی حرکتی را به بیماران فلج نخاعی باز گرداند. بنابراین برند زیمر بیومت را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های پروتز مفصل زانو آمریکایی معرفی کرد. 

برند گروپ لپین 

علاوه بر پروتز زانو آمریکایی، پروتزهای زانو توسط شرکت های معتبری در سایر کشورها طراحی و تولید می شوند که یکی از آن ها برند گروپ لپین می باشد. برند گروپ لپین که فرانسوی بوده، جهت بازتوانی حرکتی بیماران، پروتز زانو و دیگر مفاصل را تولید می کند. از این برند نیز به عنوان یکی از بهترین مارک های پروتز زانو یاد شده است. 

برند اسمیت 

برند دیگری که قصد داریم در این مقاله به شرح آن بپردازیم، برند اسمیت می باشد که توسط یک شرکت انگلیسی تولید شده و محصولاتی از قبیل پروتز زانو، تجهیزات ارتوپدی و … را به بازار ارائه کرده است. این برند در بسیاری از کشورها از قبیل کانادا، آمریکا، امارات و … اقدام به راه اندازی شعب خود کرده و همچنین امکان تهیه آن در ایران نیز وجود دارد. 

برند مونوگرام 

یکی از بهترین و پیشروترین شرکت ها در زمینه تولید پروتز زانو و دیگر مفاصل، برند مونوگرام می باشد که ایمپلنت های فلزی و شخصی سازی شده را طراحی و تولید می کند. از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت، می توان به سیستم رباتیک و هوش مصنوعی اشاره نمود. 

برند بایوتک 

برند بایوتک که تولید کننده پروتزهای زانو و مفاصل می باشد، توسط کشور انگلیس تولید می شود و امکان تهیه محصولات این شرکت در ایران نیز وجود دارد.

از سایر برندهای تولید کننده پروتز زانو، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برند رایت
  • برند DJO
  • برند میکروپورت

در صورتی که قصد خرید پروتز زانو آمریکایی را دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا نحوه خرید و انتخاب بهترین پروتز زانو آمریکایی را برای شما شرح دهیم. 

انواع پروتز مفصل زانو 

اکنون که با انواع پروتز زانو آمریکایی آشنا شدید، قصد داریم به طور کلی به شرح انواع پروتز جهت تعویض مفصل زانو بپردازیم. لازم به ذکر است که یکی از بهترین اختراعات و تولیدات در زمینه ارتوپدی، پروتزهای زانو می باشد. نسبت به شدن آسیب دیدگی زانو و میزان مشکلات حرکتی ایجاد شده در پی آن، یکی از پروتزهای زیر به کار گرفته می شوند. 

فلز روی پلاستیک

بی شک از نام این پروتز نیز متوجه خواهید شد که از پلاستیک و فلز تشکیل شده است. در حقیقت می توان گفت که  فمورال این پروتزها از جنس فلز بوده که روی اسپیسر که پلاستیکی می باشند، قرار گرفته است. طراحی این پروتزها، مزایای بسیاری را به همراه داشته و خرید این نوع پروتز زانو آمریکایی نتایج حاصل از جراحی را بهبود می بخشد.

سرامیک روی پلاستیک 

از آن جایی که دسته ای از افراد نسبت به برخی متریال حساسیت دارند، نمی توان هر گونه پروتز زانویی را برای آن ها به کار گرفت. به همین جهت پروتزهای زانو سرامیک روی پلاستیک تولید شده اند تا افرادی که نسبت به فلز حساسیت دارند، از این پروتزها استفاده کنند.

قسمت سرامیک این پروتزها که مشابه استخوان ران بوده و روی قسمت پلاستیکی قرار گرفته و همانند پروتز فلز روی پلاستیک از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار است. 

فلز روی فلز

در این نوع پروتز هر دو اجزا استخوان ران و درشت نی از جنس فلز بوده، اما از آن جایی که احتمال نشستی فلز در جریان خون وجود دارد، در سال های اخیر استفاده از آن کاهش یافته است.

سرامیک روی سرامیک 

پروتز مفصل زانوی دیگری که در این بخش قصد معرفی آن را داریم، پروتز سرامیک روی سرامیک می باشد. تمامی قسمت های این دسته از پروتزها نظیر فمورال استخوان ران تیبیال از سرامیک ساخته شده و هیچ گونه پلاستیک یا فلزی در آن به کار برده نشده است. این پروتز هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد و افراد به راحتی قادر به تهیه آن و تعویض مفصل زانو می باشند. 

پروتز زانو آمریکایی

خرید پروتز زانو آمریکایی 

همان طور که در بالا اشاره شد، پروتز زانو آمریکایی توسط شرکت های متعددی با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید می شوند که کمک شایانی به بازگرداندن توانایی های حرکتی فرد خواهند کرد. قطعا خرید پروتز زانو آمریکایی اصل یکی از مشکلات افراد دچار عارضه زانو می باشد که ما به شما کلینیک کاویان طب را توصیه می کنیم.

در این کلینیک می توانید بسیاری از پروتز زانو آمریکایی را با ضمانت اصل بودن تهیه کنید و پس از جراحی تعویض مفصل به راحتی حرکت کرده و مشکلات زانوی خود را بهبود بخشید. 

مرکز تخصصی ساخت پروتز پا کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان بوده است . برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید
با ما در ارتباط باشید

قیمت پروتز مفصل زانو آمریکایی

همان گونه که می دانید پروتزهای زانو آمریکایی در انواع مختلفی و توسط شرکت های متفاوتی تولید می شوند، به همین جهت نمی توان قیمت این پروتزها را تعیین کرد. همچنین از آن جایی که این محصولات وارداتی می باشند و به دلیل نوسانات ارز باید جهت آگاهی از قیمت به روز این محصولات با کارشناسان کلینیک کاویان طب از طریق شماره 91008881-021 در ارتباط باشید.

نتیجه نهایی

در حال حاضر پروتز زانو آمریکایی در سراسر جهان با استقبال زیادی مواجه شده، اما جهت خرید آن ها باید به مراکز معتبری مراجعه نمود، زیرا ممکن است نمونه های تقلبی آن در بازار وجود داشته باشد. بنابراین جهت تهیه این پروتزها به کلینیک کاویان طب مراجعه نمایید و این محصولات را با بالاترین کیفیت و اطمینان خاطر تهیه نمایید. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *