کفی طبی مردانه: مزایای خرید و سفارش کفی طبی مخصوص آقایان

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تصور می کنید کفی های طبی، تنها برای افرادی با کف پای صاف مورد استفاده قرار می گیرند، این مطلب را از دست ندهید. کف پا ساختاری بسیار پیچیده داشته و در طول زندگی دستخوش تغییرات زیادی قرار خواهد گرفت و احتمال اختلال در حرکت را افزایش خواهد داد. کفی های طبی تولید شده در کلینیک های ارتوپدی به درمان بسیاری از مشکلات پا خواهند پرداخت. در این مطلب به شرح انواع کفی طبی مردانه، مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

مرکز تخصصی تهیه کفی طبی مردانه کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

اسکن کف پا برای ساخت کفی طبی

با کفی طبی مردانه آشنا شوید 

قطعا شما نیز شنیده اید که پا قلب دوم است و باید در حفظ سلامت آن کوشید. از آن جایی که در طول روز پاها متحمل وزن زیادی می باشند، در صورت وجود مشکلاتی اعم از انحراف در زانوها، کف پای صاف و ارتفاع بیش از حد پا، سایر اعضای بدن نیز در معرض خطر قرار دارند. بنابراین در هنگام مواجه شدن با عارضه های گفته شده و به جهت درمان آن ها، استفاده از کفی طبی مردانه توصیه می شود.
پدهای داخل کفش یا همان کفی طبی مردانه، تکه های مسطحی می باشند که شبیه به کف پا بوده و از متریال مختلفی نظیر چرم، پلاستیک، فوم و فلز ساخته می شوند. نسبت به مشکلات موجود در پا، از کفی های مختلف با کاربردهای متفاوت به کار برده می شود.
 
کفی طبی مردانه چه مزایایی دارد؟ 
در این بخش قصد داریم به شرح مزایای کفی طبی مردانه بپردازیم تا با به کار گیری آن ها به اصلاح نحوه راه رفتن و اختلالات موجود در پا کمک نمایید.

اصلاح شکل پاها در حین راه رفتن

وارد شدن فشار غیر متعارف به پاها، منجر به تغییر شکل در پا می شود که عدم گام برداشتن صحیح را به همراه خواهد داشت. کفی های طبی مردانه تولید شده در کلینیک های ارتوپدی فنی، مطابق با فرم پا و حالت ایده آل پاهای فرد طراحی می شوند که به درمان اختلالات موجود در پا و اصلاح الگوی راه رفتن کمک می کنند.

کمک به کاهش آتل شین 

درد در ناحیه جلوی ساق پا، آتل شین نامیده می شود. راه رفتن غیر معمول و غیر متعارف، سبب ایجاد فشار بیشتر وزن بر پنجه پاها شده و نهایتا آتل شین را ایجاد خواهد کرد. شایان به ذکر است که کف پای صاف نیز در ایجاد این عارضه دخیل می باشند. تهیه کفی طبی مردانه ضمن کاهش درد در پاها به توازن وزن در پاها کمک خواهد کرد.

کمک به رفع ورم کف پا 

عواملی نظیر پوشیدن کفش های نامناسب و وزن زیاد، ورم کف پا را ایجاد خواهد کرد. استفاده از کفی های طبی سبب تقسیم وزن به طور مناسب در کف پاها خواهد شد.

جلوگیری از پیچ خوردگی پا 

استفاده از کفش های نامناسب در هنگام راه رفتن بر سطوح ناهموار، احتمال چرخش غیر معمول پا را افزایش می دهد. تهیه کفی های طبی و استفاده از آن ها در کفش از چرخش پا در این دسته افراد پیشگیری می کند.

کاهش درد ناشی از نوروما 

راه رفتن نامناسب یا وارد آمدن فشار زیاد به میان انگشتان، سبب بی حسی اعصاب پا شده که می توان با کمک کفی طبی مردانه تمرکز فشار وارده بر انگشتان را کاهش داد و آن را در کل پای فرد تقسیم نمود.

کاهش درد آرتروز 

کفی طبی مردانه
یکی از انواع آرتریت، آرتروز نام دارد که در طی آن با تخریب غضروف مفاصل مواجه خواهید شد. افزایش سن، آسیب دیدگی، کشیدگی یا پارگی غضروف در مفاصل به مدت زیاد در بروز این بیماری دخیل هستند و درد و سفتی مفاصل را ایجاد خواهند کرد. از دیگر مزایای کفی طبی مردانه، می توان به کاهش درد و آرتروز اشاره نمود.

پیشگیری از خمیدگی انگشت شست پا 

پوشیدن کفش های غیر استاندارد و خیلی تنگ یا دلایل ارثی، می تواند سبب خمیدگی انگشت شست پا به سمت داخل شود که این امر سبب اختلال در حرکت پاها و تحلیل غضروف پا خواهد شد. سفارش کفی های طبی مردانه به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر، از ایجاد این عارضه پیشگیری خواهد کرد.

پیشگیری از زمین خوردن افراد مسن 

افزایش سن و آغاز روند پیری، عوارض متعددی از جمله از بین رفتن چربی کف پا را به همراه خواهد داشت که سبب آسیب های متعددی به پاها خواهد شد. تهیه کفی طبی برای افراد مسن، ضمن تعادل در هنگام راه رفتن، از زمین خوردن آن ها نیز پیشگیری می کند.

کاهش دردهای پا و کمر 

همان طور که می دانید پاها به عنوان پایه بدن محسوب می شوند و استفاده از کفش های نامناسب، می تواند اثرات منفی بر کمر، مچ پا، زانو، باسن و حتی گردن بگذارد. بنابراین تهیه کفش و کفی طبی مردانه با کاهش فشار نقطه ای به کف پا، از ایجاد درد در ناحیه پا و کمر پیشگیری کرده یا در صورت وجود درد در این نواحی به کاهش درد آن ها کمک می نماید.

کمک به درمان کف پای صاف 

به آن دسته از افرادی که از بدو تولد یا به صورت مادرزادی از قوس پای کمی برخوردارند، افراد دچار صافی کف پا اطلاق می شوند. این عارضه را می توان یکی از شایع ترین مشکلات مرتبط با پا دانست. از عوارض این عارضه، می توان به عدم برداشتن قدم های درست و به هم خوردن زاویه مفاصل زانو و لگن اشاره نمود. استفاده از کفی های طبی که به آن ها کفی های پشتیبانی نیز گفته می شود، سبب فراهم آوردن ثبات در پاها و تکیه گاه ساختاری برای این دسته از افراد می شود که در نتیجه احساس راحتی در پاها را فراهم می کنند.

کمک به انجام فعالیت های طولانی مدت بدون احساس خستگی 

کفی های طبی به ویژه به آقایانی که در طول روز و در محل کار، ناچار به ایستادن هستند توصیه می شوند. تهیه کفی های طبی مردانه به فعالیت های طولانی مدت بدون احساس خستگی در این افراد کمک می کند.

اصلاح انحرافات پا 

از دیگر عوارض احتمالی پا، ایجاد انحراف در پا به دلیل عدم تقسیم وزن بدن می باشد که کفی های طبی کمک شایانی در اصلاح این وضعیت و بهبود عملکرد پا خواهند کرد.
همان طور که گفته شد کفی طبی مردانه از مزایای بسیاری برخوردار است که از سایر این مزایا، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • استفاده طولانی مدت از کفش
  • کمک به کاهش پینه و زخم در پاهای بیماران دیابتی
  • کمک به کاهش بوی بد پا در کفش
  • کمک به درمان خار پاشنه 
  • درمان ناهنجاری ها و بیماری های موجود در پای کودکان
  • کمک به بهبود توازن استخوان ها 
  • بهبود الگوی راه رفتن
  • رفع درد و خستگی موجود در پا
اکنون که با مزایای کفی طبی مردانه آشنا شدید، جهت رفع مشکلات و اختلالات پا و کمک به سلامت بدن، کفی های طبی را از مراکز ارتوپدی فنی معتبر تهیه نمایید و راه رفتن خود را بیش از پیش راحت کنید.

انواع کفی طبی مردانه

کفی های طبی را می توان در سه دسته بندی زیر قرار داد:

کفی های طبی نرم 

این دسته از کفی های طبی معمولا به آن افرادی که با بیماری هایی نظیر دیابت، آرتریت، پای پرانتزی، پای ضربدری و درد در کف پا مواجه اند توصیه می شود. به طور معمول این نوع کفی ها ضد ضربه بوده و به افزایش تعادل فرد و جلوگیری از فشار بیش از حد به پا کمک می کند. ساخت کفی های طبی مردانه با کمک قالب پا انجام می شود و سبب پوشش سطح پا از انگشتان تا پاشنه پا می شود.

کفی های طبی نیمه سخت 

از دیگر کفی طبی مردانه، می توان به کفی های طبی نیمه سخت اشاره نمود که در هنگام راه رفتن و دویدن به حفظ تعادل پا کمک می کنند. ساخت این کفی ها ابتدا توسط لایه های نرم صورت می گیرد و سپس با موارد سخت محکم تر خواهد شد.

کفی های طبی سخت 

کفی های طبی سخت را به جهت کنترل عملکرد پا مورد استفاده قرار می دهند. در ساخت این نوع کفی ها از مواد محکمی نظیر لاستیک یا فیبر کربن استفاده می شود. از مزایای کفی سخت می توان به بهبود قوس کف پا و کنترل حرکت دو مفصل اصلی کف پا اشاره نمود.

دوام کفی های طبی مردانه 

حال که با فواید و انواع کفی طبی آشنا شدید، بهتر است به این پرسش پر تکرار که دوام کفی های طبی چقدر است بپردازیم. در پاسخ به این پرسش باید گفت که اگر جهت خرید کفی طبی مردانه به مراکز ارتوپدی فنی که مراحل ساخت را به طور دقیق و صحیح انجام می دهند مراجعه کنید، می توان آن ها را به جهت افزایش راحتی و تامین نیازهای مختلفی در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. به طور کلی در صورت استفاده از بهترین متریال در ساخت این کفی، پوسته آن ها حدود 10 سال دوام خواهند داشت.

سفارش کفی طبی مردانه 

پس از مراجعه به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر و فعال در زمینه تولید کفی طبی مردانه، کف پای بیمار در حین ایستادن و راه رفتن مورد بررسی قرار می گیرد. سپس پزشک معالج با اسکنرهای کف پا، اقدام به ساخت کفی طبی به جهت اصلاح اختلالات کف پا و تسکین درد می پردازد. بنابراین جهت سفارش کفی طبی مردانه در انتخاب کلینیک ارتوپدی فنی دقت بالایی به خرج داده تا هر چه سریع تر بهبودی در پا حاصل شود.
اسکن کف پا

خرید کفی طبی مردانه 

با وجود این که کفی های طبی به صورت آماده در بازار وجود دارد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که کفی طبی مردانه آماده، برای همه پاها به یک صورت طراحی ‌‌تولید می شوند و ممکن است مناسب وضعیت پای بیمار نباشند. بنابراین در صورتی که قصد خرید کفی طبی مردانه را دارید، جهت بهبود وضعیت پا به کلینیک های ارتوپدی معتبر از جمله کلینیک کاویان طب مراجعه نمایید و از محصولات با کیفیت این کلینیک بهره مند شوید. شایان به ذکر است که در کلینیک کاویان طب جهت ساخت کفی های طبی از تکنولوژی اسکن کف پا و ساخت توسط دستگاه CNC استفاده می شود. بنابراین با آسودگی خاطر خرید کفی طبی مردانه را به متخصصین کلینیک کاویان طب بسپارید.

سخن نهایی 

طبق مطالب گفته شده در بالا، استفاده از کفی طبی مردانه به ویژه برای آن دسته از افرادی که در طولانی مدت روی پاهای خود ایستاده اند یا دچار اختلال در پاها هستند، مزایای بسیاری را به همراه دارد. بنابراین با خرید و سفارش کفی طبی مردانه از کلینیک های معتبر ارتوپدی نظیر کاویان طب به بهبود سلامت پاها و کاهش فشار به پاها کمک کنید و راه رفتن را برای خود لذت بخش نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *