خرید پروتز شکم بارداری، پروتز شکم مصنوعی مخصوص بارداری و حاملگی

اگر ناچار به تظاهر به بارداری در مقابل خانواده و اطرافیان خود می باشید، با ما در این مطلب از کاویان طب همراه باشید تا شما را با پروتز شکم مصنوعی و ویژگی های آن آشنا کنیم.
امروزه دلایلی مختلفی وجود دارد که منجر به ناباروری زنان و مردان شده است. طبق تحقیقات انجام شده و گزارشات حاصل از آن، حدود ۱۰ تا ۱۸ درصد زوجین با مشکلات ناباروری دست و پنجه نرم می کنند. تشخیص علل ناباروری در بانوان نسبت به آقایان دشوار بوده، در صورتی که روش های درمانی نیز نسبت به علت ناباروری انتخاب می شود. اگر روش های درمانی بر روی زوجین اثر نکرده یا زوجین تصمیم به پذیرش سرپرستی فرزندی را بگیرند، اما مایل نیستند که اطرافیان از این موضوع مطلع شوند، می توانند پروتز شکم بارداری را تهیه نمایند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با این شکم های مصنوعی آشنا کنیم.

مجموعه تخصصی ارتوز و پروز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

پروتز شکم بارداری چیست؟ 

بی شک در هنگام بارداری دوستان و خانواده شما ذوق بسیاری داشته و تمایل به لمس شکم شما دارند. در صورتی که شما برای بارداری با مشکل مواجه اید و این مسئله را از اطرافیان خود پنهان کرده اید و می خواهید نوزادی را به فرزند خواندگی بپذیرید یا از رحم اجاره ای استفاده نمایید، می توانید پروتز شکم بارداری را تهیه کنید. این پروتزها کاملا مشابه با شکم واقعی بوده و در هنگام لمس آن، حسی کاملا مشابه با پوست واقعی را خواهید داشت.
شکم های مصنوعی بارداری برای تمامی مراحل بارداری طراحی شده اند، به گونه ای که هرگز اطرافیان متوجه مصنوعی بودن آن نخواهند شد. ساخت این محصولات توسط سیلیکون های پزشکی صورت گرفته و هیچ گونه حساسیتی را در فرد ایجاد نخواهند کرد. لازم به ذکر است که می توان این پروتز مصنوعی را متناسب با فرم واقعی بدن طراحی و تولید کرد.

ویژگی های پروتز شکمی 

پروتز مصنوعی با داشتن ظاهری کاملا طبیعی و ‌متقاعد کننده، حسی کاملا مشابه با بارداری را برای شما و اطرافیانتان تداعی خواهد کرد و با کمک آن می توانید رویای خود را در رابطه با بارداری به واقعیت تبدیل کنید. ویژگی های پروتز شکم بارداری عبارتند از:

کیفیت بالا و ضد حساسیت 

در صورت تهیه پروتز شکم مصنوعی از کلینیک های معتبر، می توانید از کیفیت بالای این محصول با ظاهر کاملا واقعی آن بهره مند شوید. جنس این محصول از سیلیکون پزشکی ضد حساسیت پلاتینی بوده و هیچ گونه حساسیتی را در پوست شما ایجاد نخواهند کرد.

راحت و مطمئن 

استفاده از شکم های مصنوعی بارداری بسیار راحت بوده و متقاضیان می توانند با آسودگی خاطر از آن ها استفاده نمایند. نکته حائز اهمیت در خصوص این پروتزها، وجود منافذ روی آن ها می باشد که از ایجاد تعرق و خیس شدن لباس پیشگیری می کند. بسیاری از افراد نگران افتادن این پروتز در هنگام نشستن یا ایستادن می باشند، در صورتی که چنین خطری وجود نداشته و به هیچ عنوان این پروتز جا به جا نخواهد شد.

تولید سفارشی 

خوشبختانه امکان تولید سفارشی پروتز شکم بارداری وجود داشته و افراد با هر فرم بدنی قادر به استفاده از آن ها می باشند. همچنین در کلینیک های ارتوپدی فنی، امکان سفارش این پروتزها به صورت آنلاین مطابق با فرم و سایز شما وجود دارد. بنابراین با آسودگی خاطر اقدام به تهیه پروتز شکم مصنوعی نمایید.

مطابق با رنگ پوست

از دیگر نگرانی های بانوان جهت سفارش این پروتزها، عدم تطابق رنگ و داشتن فرم مصنوعی پروتز شکم بارداری می باشد. در صورتی که در هنگام سفارش امکان انتخاب رنگ پروتز از میان طیف رنگی گسترده وجود دارد تا پروتز از ظاهری کاملا مشابه با شکم طبیعی از لحاظ رنگ و حتی از لحاظ منافذ پوست را دارا باشد.

امکان تحویل سریع پروتز 

کلینیک های ارتوپدی در تلاش اند تا پروتز شکم مصنوعی مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و تولید نمایند و در زمان مورد نظر شما، آن را تحویل دهند.
شکم مصنوعی بارداری شانس بزرگی برای آن دسته از زوج هایی است که نگران قضاوت اطرافیان هستند و شرایط سختی را تجربه می کنند. بنابراین با تهیه این محصول زندگی شادی را به خود و همسرتان ببخشید و مشکلات را از خود دور نمایید.

پروتز شکم مصنوعی از جنس سیلیکون فومی 

در ساخت برخی از پروتزهای مصنوعی شکم سیلیکون فومی به کار برده می شود که همانند سیلیکون پزشکی ضد حساسیت پلاتینی، شبیه به شکم بارداری واقعی می باشد، اما در صورت لمس آن متوجه متفاوت بودن آن با پوست طبیعی خواهید شد. می توان گفت که این نوع پروتز، بارداری شما را صد در صد شبیه ساری نخواهد کرد. این محصول را تنها در صورتی تهیه نمایید که اطمینان دارید اطرافیان شکم شما را لمس نخواهند کرد.

شکم بند بارداری چیست؟ 

اکنون که با پروتز شکم بارداری آشنا شدید، قصد داریم محصول دیگری را در زمینه بارداری به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز آن را به کار گرفته و از مزایای آن بهره مند شوید. این محصول شکم بند بارداری نام دارد که در این بخش به شرح آن خواهیم پرداخت. با بزرگ شدن جنین در دوران بارداری، خصوصا هنگامی که جنین ها دو قلو باشند، شکم مادر بزرگ و در نتیجه حالت بدن نیز تغییر خواهد کرد.
این امر موجب وارد آمدن فشار در ناحیه گودی کمر مادر می شود که گاها تحمل آن بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین جهت کاهش آسیب های ناشی از بارداری، می توان شکم بند بارداری را تهیه نمود تا ضمن حمایت از ناحیه کمر و شکم، دردهای ناشی از بارداری نیز کاهش یابد. در ادامه به شرح مزایای شکم بند بارداری دو قلو خواهیم پرداخت.

https://kavianclinic.com/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C/

مزایای استفاده از شکم بند بارداری دو قلو 

استفاده از شکم بند بارداری به خصوص در هنگامی که جنین ها دو قلو هستند، مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت که عبارتند از:

کاهش درد کمر

یکی از دردهایی که بانوان باردار را آزار می دهد، درد در ناحیه کمر می باشد که با بستن شکم بند بارداری، می توان آن را کاهش داد. طبق گزارشات اکثر بانوانی که از این شکم بندها استفاده می کنند، در هنگام نشستن یا ایستادن در دوران بارداری، درد کمتری را تجربه خواهند کرد و انجام امور برای آن ها تسهیل خواهد شد.

تسهیل ورزش در دوران بارداری

از آن جایی که شکم بند بارداری موجب بالا نگه داشتن شکم و کاهش فشار روی ستون فقرات می شود، امکان انجام برخی از ورزش ها را برای بانوان باردار فراهم کرده است. شایان به ذکر است که شکم بند بارداری تاثیر مستقیمی بر کنترل دیابت، فشار خون بالا و افسردگی در بارداری خواهد داشت.

کمک به کاهش درد مفاصل 

یکی از تاثیرات هورمون های بارداری بر بدن، شل شدن رباط ها می باشد که نتیجه آن درد مفاصل خواهد بود. از آن جایی که این دردها در ۳ ماهه دوم بارداری افزایش می یابد، می توانید با کمک شکم بند طبی بارداری به رفع و کاهش آن ها کمک نمایید. دلیل کاهش درد در صورت استفاده از این شکم بندها، توزیع وزن در پشت و شکم می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به پشتیبانی از لگن و جلوگیری از زایمان زودرس اشاره نمود.

خرید پروتز شکم بارداری

در صورتی که قصد خرید پروتز شکم بارداری یا شکم بند بارداری دو قلو را دارید و به دنبال یک مرکز معتبر در این زمینه هستید، ما به شما کلینیک کاویان طب را پیشنهاد می دهیم. این کلینیک در ساخت این دو محصول بهترین متریال ها را به کار برده، به گونه ای که هیچ گونه حساسیت یا خطری سلامتی شما را تهدید نخواهد کرد. کارشناسان این کلینیک تمامی استاندارهای لازم را در هنگام طراحی و ساخت شکم کاذب سیلیکونی رعایت کرده و آن ها را در طیف رنگی متفاوت و در سایزها و حجم های مختلف به کاربران ارائه خواهند داد. در صورتی که هر گونه ابهامی در این زمینه دارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

https://kavianclinic.com/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%BE%D8%AF%DB%8C/

قیمت شکم بارداری مصنوعی 

شکم مصنوعی بارداری ساخته شده در کلینیک کاویان طب دارای ظاهر فوق العاده واقعی بوده و در هر مرحله کاملا بارداری را شبیه سازی خواهد کرد. از آن جایی که این شکم ها شخصی سازی می شوند، نسبت به فرم بدن و ماه بارداری، هزینه های متفاوتی خواهند داشت. البته قیمت این پروتز ها بالا نبوده و شما می توانید آن ها را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از کلینیک کاویان طب تهیه نمایید. در صورتی که قصد آگاهی از قیمت دقیق شکم بارداری مصنوعی و شکم بند بارداری ۲ قلو را دارید، می توانید با شماره 91008881-021 تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه از قیمت دقیق آن ها مطلع شوید.

https://kavianclinic.com/%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

سخن پایانی 

اگر به هر دلیلی قصد دارید نوزادی را به سرپرستی بپذیرید یا از طریق رحم اجاره ای دارای فرزند شوید، اما نمی خواهید اطرافیان شما از این جریان مطلع شوند، بهترین گزینه استفاده از شکم مصنوعی بارداری می باشد. این پروتز شکم با دشتن ظاهر فوق العاده طبیعی، کاملا بارداری را شبیه سازی خواهد کرد. از دیگر محصولات بارداری که در این مقاله به معرفی آن پرداخته ایم، شکم بند بارداری دو قلو می باشد که استفاده از آن در هنگام بارداری، مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت.
در صورتی که قصد تهیه هر یک از این محصولات با کیفیت بالا را دارید، می توانید به کلینیک کاویان طب مراجعه نمایید و از خدمات با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که مجموعه تخصصی ارتوز و پروتز کاویان طب سابقه درخشانی در زمینه ساخت انواع پروتزها و محصولات کمک حرکتی با کیفیت بالا و با استفاده از به روزترین تجهیزات دارد. بنابراین با آسودگی خاطر محصول مورد نیاز خود را از این مرکز ارتوپدی معتبر تهیه نمایید و آرامش را به خود هدیه دهید.